Vad roligt att du hittade till min blogg - välkommen att titta lite vad jag skrivit och det är jätteroligt om ni vill skriva någon kommentar. Lyssna gärna på mina favoritlåtar jag länkat till. Bra om ni har bra högtalare så att låtarna kommer till sin rätt.

torsdag 19 november 2009

Trädgårdskurser och trädvård

Nu har höstens grundläggande trädgårdskurser kört i gång. Efter nyår, i januari och februari kommer jag att köra i gång med en ny omgång. Jag är flexibel då det gäller var kurserna ska vara - bara det finns någon lokal den kan hållas i.

Eventuellt kommer jag att hålla en beskärningskurs i vinter (februari-mars) och är någon intresserad kan ni anmäla ert intresse genom att skicka ett mejl till info@mrsgarden.se eller ringa 0768-16 49 19. Ni kan även boka in instruktion i beskärning då jag kommer hem till er trädgård och visar just på era äppelträd om beskärning, om hur man beskär och varför och hur trädet då reagerar - med andra ord grunder i trädvård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar