Vad roligt att du hittade till min blogg - välkommen att titta lite vad jag skrivit och det är jätteroligt om ni vill skriva någon kommentar. Lyssna gärna på mina favoritlåtar jag länkat till. Bra om ni har bra högtalare så att låtarna kommer till sin rätt.

lördag 6 november 2010

Utflyktstips - Café Tingsgården i Eskilstuna



En fin dag för en liten utflykt till Eskilstuna och Café Tingsgården! Prova deras jättegoda räkmackor - supergott! Kila sedan runt hörnet där Köpmangatan ligger och titta in på Blomsterpralinen. Det är det jättesvårt att låta bli att köpa något - här kan man välja på massor av chokladsorter, någon fin blomma eller någon delikat ost - en superbra butik, tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Blomsterpralinen låter som något utöver det vanliga. Jag köpte några nya blommor på IKEA. Ja, pinsamt nog handlar jag de flesta av mina hemmablommor där. De har så bra pris på sukkulenter, att jag inte kan motstå. Vackra, robusta och man behöver aldrig fjäska för dem. ;-) /A

    SvaraRadera
  2. Jag såg förresten en mycket vacker kruka på en av stadens blomaffärer, men 1000 kronor var lite väl saftigt tycker jag. I alla fall om man har en vild hund hemma. Kommer dock ta några år innan jag kommer glömma den. /A

    SvaraRadera