Vad roligt att du hittade till min blogg - välkommen att titta lite vad jag skrivit och det är jätteroligt om ni vill skriva någon kommentar. Lyssna gärna på mina favoritlåtar jag länkat till. Bra om ni har bra högtalare så att låtarna kommer till sin rätt.

måndag 12 oktober 2009

Afternoon tea på Sundbyholms slott

Är ni som jag smått tokiga i smaskiga scones, choklad, lemon curd och dessutom vackra miljöer - åk då till Sundbyholms slott någon lördag i höst och njut av deras afternoon tea. Läs mer på http://www.sundbyholms-slott.se/

Jag rekommenderar att ni bokar innan, så att ni verkligen är säkra på att få smaka allt gott. När ni ändå är där, så passa på att ta en promenad i den vackra bokskogen som man kör igenom på väg till slottet - vackert på hösten så det förslår.

Ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar