Vad roligt att du hittade till min blogg - välkommen att titta lite vad jag skrivit och det är jätteroligt om ni vill skriva någon kommentar. Lyssna gärna på mina favoritlåtar jag länkat till. Bra om ni har bra högtalare så att låtarna kommer till sin rätt.

måndag 12 april 2010

Pelargoner i sommar



Det är så vackert med pelargoner - jag har haft många olika otroligt fina pelargoner genom åren och tänkt i år ska jag lyckas med övervintringen, men icke då, de är så döda som de bara kan bli när jag försöker väcka dem till liv. Så det får bli till att köpa nya igen. Kanske skulle jag låta dem stå inne i rumsvärmen - det ska jag försöka med nästa vinter.

1 kommentar:

  1. Pelargoner verkar vara de blommor som visar på ens riktiga ålder. Under de senaste åren har jag börjat tycka att de är rätt vackra, och det verkar man göra när man blir gammal. Men de luktar så otroligt illa! Måste man vara typ 100 år och utan luktsinne för att uppskatta dem till fullo? /Adriana

    SvaraRadera