Vad roligt att du hittade till min blogg - välkommen att titta lite vad jag skrivit och det är jätteroligt om ni vill skriva någon kommentar. Lyssna gärna på mina favoritlåtar jag länkat till. Bra om ni har bra högtalare så att låtarna kommer till sin rätt.

söndag 18 april 2010

Våren är här!

Helt underbart att våren är här! Nu är det full fart i trädgården och jag har planer och massor att göra - rensa bort och städa upp i rabatterna, så grönsaker, blommor och perenner, lägga på lite gödning lite här och var, plantera om och dela på perennerna, planera vad som ska göras och vad som ska sättas i trädgården. Vad har ni på gång? Tänk på att det ska vara roligt, så sätt ribban på en nivå som passar er.

Något som är roligt är att skriva "trädgårdsdagbok - skriva ner och fota hur det ser ut och vad ni planerar och sedan fota hur det blev.

Glad vår alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar