Vad roligt att du hittade till min blogg - välkommen att titta lite vad jag skrivit och det är jätteroligt om ni vill skriva någon kommentar. Lyssna gärna på mina favoritlåtar jag länkat till. Bra om ni har bra högtalare så att låtarna kommer till sin rätt.

söndag 27 september 2009

Fler boktips om färger i trädgården

Här är ytterligare en bok att inspireras av, även den full av bilder med olika färgkombinationer. Innehållet i denna bok är ganska likt den andra boken jag presenterade. Här kan man även läsa om hur man kan jobba med färger med tanke på de olika årstiderna. Det ska ju inte bara vara fint i trädgården under sommaren, alla årstider är viktiga. Under hösten, vintern och våren, när man inte direkt vistas i trädgården, kan man tänka på att det ska vara vackert åtminstone vid de ställen av trädgården som man passerar varje dag och från fönstrena (exempelvis köksfönstren eller vardagsrummet). Senare kommer jag i bloggen just ta upp hur man kan skapa en vacker trädgård året runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar