Vad roligt att du hittade till min blogg - välkommen att titta lite vad jag skrivit och det är jätteroligt om ni vill skriva någon kommentar. Lyssna gärna på mina favoritlåtar jag länkat till. Bra om ni har bra högtalare så att låtarna kommer till sin rätt.

tisdag 11 maj 2010

Trädgårdskurs - besök i trädgårdarna


Ja, så var det dags för första besöket ute i kursdeltagarnas trädgårdar för kursen som gick i november i Stallarholmen. Det var några som gick med hela tiden i vår rundvandring i trädgården, som jag inte riktigt kände igen ..., nej, jag tror inte de var med i höstas på kursen. Jag sa inget, de gick glatt med runt och flikade in med lite kommentarer. Sen när vi skulle gå in och värma oss med lite kaffe, då fick de inte följa med in och blev förstås lite sura och stod utanför och stirrade in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar